erathoo: Mitt i allt elände kan man ändock hitta positiva saker.
Micha får speltid, helt rätt!
Det är långt till kvalserien. Hade den varit i övermorgon hade jag varit riktigt jävla nervös. Men som det är nu har ju Timrå ett par månader på sig att försöka hitta ett spel som kommer duga i kvalserien. Som det ser ut i dagsläget har vi inget att hämta i KS heller.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Micha får speltid, helt rätt!
Det är långt till kvalserien. Hade den varit i övermorgon hade jag varit riktigt jävla nervös. Men som det är nu har ju Timrå ett par månader på sig att försöka hitta ett spel som kommer duga i kvalserien. Som det ser ut i dagsläget har vi inget att hämta i KS heller.
Dumma, dumma Timrå IK!