Knylan: Jag stämmer in i dina farhågor. Jag är exilare. Jag är så jävla förbannad och har varit så under stort sett hela säsongen. Minst tre av mina senaste migränanfall har en direkt koppling till TIKs agerande på isen. Jag är i Sundsvalltrakten endast en/två gånger per år. Men jag lovar att om ingenting händer tills nästa gång jag kommer upp kommer jag att knö mig upp till styrelsefolket på läktaren, det som därefter händer vet ingen
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Redigerad kommentar