mikenomad: ...håller med 100%, det är otroligt tråkigt att en spelare med sådana kvalitéer ska behöva råka ut för sånt här, jag minns första eller andra matchen jag såg med honom förra säsongen; jag tänkte "Wow!....han är för sjutton nästan lika bra som Kenny...ÄNTLIGEN en riktig klassback till Timrå, det här är KANON"....sen blev känslorna blandade mellan stänkarna i krysset och alla "förkylningar".
Jag hoppas att Lello verkligen får ihop livet igen och då är han mer än välkommen tebaks till Timrå enligt mig.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
jag minns första eller andra matchen jag såg med honom förra säsongen; jag tänkte "Wow!....han är för sjutton nästan lika bra som Kenny...ÄNTLIGEN en riktig klassback till Timrå, det här är KANON"....sen blev känslorna blandade mellan stänkarna i krysset och alla "förkylningar".
Jag hoppas att Lello verkligen får ihop livet igen och då är han mer än välkommen tebaks till Timrå enligt mig.
Redigerad kommentar