250kg kärlek: Jag tror att Timrå jobbat stenhårt på Bremberg. Om det sen är Challe eller Linkan som legat på hårdast må vara skitisamma.
Ett tänkbart scenario är att Bremberg hade deadline vad gäller besked idag, och att det finns en annan spelare i standby-läge. Såsom Piros, exvis. Det lär visa sig.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ett tänkbart scenario är att Bremberg hade deadline vad gäller besked idag, och att det finns en annan spelare i standby-läge. Såsom Piros, exvis.
Det lär visa sig.