1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1206745

Sv: Silly Season 09/10
RTS: mjaa, nog räknar iaf jag Piros (om han kommer) att han skulle bli en av de 2-3 bästa i TIK anfallare isf...synd bara att han inte är rightare...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Man får komma ihåg att utbudet just nu vad gäller klasspelare är tämligen begränsat,så jag skulle välkomna Piros med öppna armar.

Sv: Silly Season 09/10

erathoo: Ja om man pratar om karaktärspelare, som många här inne gör, så har man nog blivt blåst på konfekten, nu ska jag inte måla fan på väggen, men detta var inte i närheten vad jag hoppats på.

Ja ja, om nu detta är sant, så får vi väl hoppas på att Springsteens 3 återstående förvärv smäller högre,

Bra krönika av Nyström förresten.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...