1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1207960

Sv: Ångestfyllda kommentarer
Greven: Ja, jag tycker också att ledningen har haft lite fel fokus de senaste åren. Hela den här 'vi måste flytta till Sundsvall för att överleva' blev så jävla fel. Inte i sak möjligen, men tajmingen. Precis när den ekonomiska krisen seglade upp och lamslog alla med storslagna planer.

Nu känns det som man bara väntar på bättre tider. Ingen offensiv på något plan. En hemsida som man inte orkar engagera sig det minsta i. Jimmys bloggengagemang spöar hela Timrå med hästlängder. Det är riktigt patetiskt.

Timrå måste vakna upp igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...