1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 120986

Sv: TIFO
Det är bara att inse.... Timrå ishall är usel på TIFOn.
Sittplats publiken ännu sämre.... när jag gick efter södra sittplats läktaren såg jag över hälften av alla pappers ark ligga hop vikta fortfarande... USELT!!

Men tack till alla er som skänkte pengar i hinken vi skickade runt...
många bäckar små som de säger =)

Speciellt tack till J.D som drygade ut sin ledning på TIFO toppen med ytterligare 200 pix...
Till er som inte är med på listan ännu: Ändringar av listan sker så fort som möjligt och vi beklagar att ni inte kommit med än.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer