Dalan: Jag håller med, sittplats är dåliga på TIFO. Jag satt på sittplats mittemot klacken och såg klart och tydligt många luckor i de röd vita arken på södra sitt. Det va många som inte höll upp dom. Men det är ju rätt nytt med sånna här TIFOn i ladan så det kanske blir bättre.
Dessutom så var inte alla stripsen i klacken uppdragna helt. Skulle vilja säga att TIFOt bara va till 70% lyckat men fortsätt kämpa killar, det behövs.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dessutom så var inte alla stripsen i klacken uppdragna helt.
Skulle vilja säga att TIFOt bara va till 70% lyckat men fortsätt kämpa killar, det behövs.