Dalan: Å andra sidan kan de väl användas en annan gång. det är sämre om de kastar bort eller knycklar ihop dem... :D
Nåväl, ge Er inte! Såväl Bajens Fans som Järnkaminernas TIFO:n var taffliga i början innan man fick schwung på det hela... Det lär ta hela denna säsong innan folk (särskilt de på sittplats) fattar vad det rör sig om och håller upp/viftar med saker självmant...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nåväl, ge Er inte! Såväl Bajens Fans som Järnkaminernas TIFO:n var taffliga i början innan man fick schwung på det hela... Det lär ta hela denna säsong innan folk (särskilt de på sittplats) fattar vad det rör sig om och håller upp/viftar med saker självmant...