Challe tjänar ca 1,2 millar per år, det kontraktet måste ju skrivits på under ett bastubesök på Åstön tillsammans med Bulla, TJ och en låda Lapin.
Första året som huvudtränare, då ska lönen vara därefter också hans lön är ju sjuk, i nivå med tränarna i lule skulle vara mer rimligt 50k i månaden även om det också skulle vara i överkant för Challe, skriv om, skriv rätt till nästa säsong om det nu blir aktuellt....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Första året som huvudtränare, då ska
lönen vara därefter också hans lön är
ju sjuk, i nivå med tränarna i lule
skulle vara mer rimligt 50k i månaden
även om det också skulle vara i
överkant för Challe, skriv om, skriv
rätt till nästa säsong om det nu blir
aktuellt....