Hahl Bundy: Det tycker jag att han ska vara, självkritisk alltså. Det som hyllades som en av kanske årets värvningar i elitserien har inte direkt levt upp till förväntningarna. Dock är jag rätt osäker över Karlssons kapacitet. Kommer ihåg att han fick mycket beröm under tiden i Karlstad (ett 10-tal matcher om jag inte minns fel), sedan dominerade han i AHL dårå, hur mycket det nu är värt.
Jag undrar jag om det här är en spelare som kommer leva upp till mina högt ställda förväntningar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag undrar jag om det här är en spelare som kommer leva upp till mina högt ställda förväntningar.