Jag litar inte riktigt på "Boorken". Har själv ingen vidare koll på Fagervall, men hur bra har det gått för "Löven" på sistone egentligen? Ett skitlag förvisso, men ett skitlag som normalt presterar bättre än årets upplaga brukar det vara. Och "Linkan" får gärna återgå till "Laget i stan" för min del. Timrå IK borde sikta lite högre än så här. Det är min spontana kommentar i frågan...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag litar inte riktigt på "Boorken". Har själv ingen vidare koll på Fagervall, men hur bra har det gått för "Löven" på sistone egentligen? Ett skitlag förvisso, men ett skitlag som normalt presterar bättre än årets upplaga brukar det vara. Och "Linkan" får gärna återgå till "Laget i stan" för min del. Timrå IK borde sikta lite högre än så här. Det är min spontana kommentar i frågan...