Mackelito: Jag skulle absolut inte ha något emot att få hit en rightare som är finne. Det vore drömmen. Även om den innefattar en helt annan finskspelare än de två du listar.
Men, för att kommentera det du skriver så tror jag verkligen inte att de finska klubbarna skulle vilja släppa dom två spelarna. Ingen av dom har ju producerat riktigt dåligt. Så det är spelare som man förmodligen vill behålla.
Nej. Ska det komma in någon lär det vara någon i stil med Piros. Alltså en spelare som har misslyckats fatalt att leva upp till det på förhand ställda förväntningarna. Ungefär en spelare som Anger... Och då kan det bli lite vad som helst.
Hoppas dock att det finns någon i KHL som misstrivs så till den grad att spela för Timrå IK känns som en befrielse och det rätta valet. Och att spelaren ifråga har lite klass.
Tveksamt om det kommer att hända. Jag är överlag ganska tveksam till ytterligare värvningar från Timrå IK just nu. Mycket tror jag hänger på om Anger blir kvar eller inte. Om han försvinner så kanske det finns möjlighet att plocka in någon annan spelare. Annars tror jag att vi får klara oss med de vi har i dagsläget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men, för att kommentera det du skriver så tror jag verkligen inte att de finska klubbarna skulle vilja släppa dom två spelarna. Ingen av dom har ju producerat riktigt dåligt. Så det är spelare som man förmodligen vill behålla.
Nej. Ska det komma in någon lär det vara någon i stil med Piros. Alltså en spelare som har misslyckats fatalt att leva upp till det på förhand ställda förväntningarna. Ungefär en spelare som Anger... Och då kan det bli lite vad som helst.
Hoppas dock att det finns någon i KHL som misstrivs så till den grad att spela för Timrå IK känns som en befrielse och det rätta valet. Och att spelaren ifråga har lite klass.
Tveksamt om det kommer att hända. Jag är överlag ganska tveksam till ytterligare värvningar från Timrå IK just nu. Mycket tror jag hänger på om Anger blir kvar eller inte. Om han försvinner så kanske det finns möjlighet att plocka in någon annan spelare. Annars tror jag att vi får klara oss med de vi har i dagsläget.