Fy fan vad noncalant av Hynning, och vilken dålig respekt mot sina medspelare han visar när han chabblar bort detta givna mål, detta är Hynning i ett nötskal,, med ytterst lite jävlaranama hade den suttit, istället är han så säker på att måla att gör jobbet till hälften.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fy fan vad noncalant av Hynning, och vilken dålig respekt mot sina medspelare han visar när han chabblar bort detta givna mål, detta är Hynning i ett nötskal,, med ytterst lite jävlaranama hade den suttit, istället är han så säker på att måla att gör jobbet till hälften.
RIKTIG DÅLIGT fredrik