1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1216406

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Challe måste ju ha gett innebörden "blindtarm" ett rejält ansikte i och med kvällens insats. Hynning, sämst på plan och dessutom ansvarig för att min röstj-l nu är helt körd. Men sparka Challe nångång, jag orkar snart inte längre med alla dessa helt hjärndöda matchningar.

Ha en riktigt god jul alla och må vi hoppas på en ny tränare efter juluppehållet!

AMEN!

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Johnny Hazard:

Vet inte om hynning har nåt inskrivet i sitt kontrakt att han ska spela i första linen!!?? Han har fått 1000 chanser av Challe samtidigt som han har gett Anger EN chans. Jävla vansinne!!!!

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Äh, jag orkar inte vara förbannad... 8 raka utan förlust och så en sedvanlg plattmatch borta mot Rögle. Det enda man kan vara förbannad på är väl den usla seriestarten, vilken gjorde den sedvanliga plattmatchen desto mer kännbar. Nu tar jag en mugg med sprit tror jag. Heja lule

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...