Johnny Hazard: Ja jag tycker iallafall att det är för dåligt jag. Så det så!
Vi får en urusel start på denna säsong, vi kommer igen o börjar spela riktigt bra, för att sen när vi själva har gett oss chansen att komma tillbaks, ger bort det hela pga slarv vill jag säga!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi får en urusel start på denna säsong, vi kommer igen o börjar spela riktigt bra, för att sen när vi själva har gett oss chansen att komma tillbaks, ger bort det hela pga slarv vill jag säga!
Bajskorv!