Mackelito: Om det stämmer så tycker jag det var stort av Anger att bryta kontraktet utan kompensation. Ännu större av Hedström när det begav sig, då det handlade om så mycket mer pengar.
Det här sätter ju föreningen i en mycket bätte ekonomisk situation. Nu är det upp till dem att göra vad de vill med pengarna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det här sätter ju föreningen i en mycket bätte ekonomisk situation. Nu är det upp till dem att göra vad de vill med pengarna.