1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1216854

Sv: Silly Season 09/10
PEAP: Egentligen står det ungefär samma sak i båda artiklarna, skillnaden är att Maria och Blöjan (Henrik Sjöberg), väljer att vinkla det lite olika. Journalister vill alltid skriva lockande rubriker, och Maria sätter en lite hockeymelankolisk rubrik, medan Blöjan slänger in en mer hoppfull.

Det Linkan säger är knappast överraskande. Man ska inte värva för värvandets skull, utan letar en spelare som faktiskt kan tillföra något, vilket är klokt tänkt. Sedan ger jag inte ett ruttet lingon för han försök att lägga ridåer kring ett eventuellt nyförvärv. Han sa under försäsongen att sista forwarden skulle bli en billig lösning, sedan kom Anger...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Pätr:

Mycket troligt att Linkan sagt samma sak till båda, men jag vill inte påstå att det står ungefär samma sak.

Men vi är överens, det handlar om olika vinklingar av journalisterna.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer