1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1217326

Sv: Apropå nånting...
John K: Problemet är att de flesta av oss supportrar vill se några nyförvärv med tanke på situationen o det som komma skall.

Om det sen blir nåt det vete fåglarna o det är det som är så frustrerande. Vi tycker inte att det här laget håller fullt ut spec. inte när 2 av dom mest tongivande spelarna är borta o att Anger lämnat, som inte gjorde nån glad i o för sig, men som gör att vi behöver få in fler forwrds gärna minst lika bra som grabbarna o mycket bättre än Anger.

Vi har inte "råd" att spela JS o KS alltför mycket som nån 4:e lina.
Hur Timrå tänker har man ju ingen aning om men man är ju inte så lite orolig, iallafall jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer