Jag mailade Linkan då vi låg sist i tabellen och frågade lite hur vi skulle vända på detta sjunkande skepp.
Fick lite svar bla. att de inte kunde friställa spelare (frigöra pengar) osv.
Som en slutkläm fick jag ett telenummer, om jag ville, kunde ringa och boka in ett möte med Linkan, Challe och TJ för att diskuterna sakerna jag tog upp i mailet. Linkan nämnde dock inget om några 25000:- sek.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag mailade Linkan då vi låg sist i tabellen och frågade lite hur vi skulle vända på detta sjunkande skepp.
Fick lite svar bla. att de inte kunde friställa spelare (frigöra pengar) osv.
Som en slutkläm fick jag ett telenummer, om jag ville, kunde ringa och boka in ett möte med Linkan, Challe och TJ för att diskuterna sakerna jag tog upp i mailet.
Linkan nämnde dock inget om några 25000:- sek.