RED DEVILS: Som redan påpekats, det där känns hyfsat desperat. Kan inte tolka det som någonting annat än ett panikhopkok av en marknadsavdelning som fallit i sken. Jag tror vi kan vara tämligen säkra på att det ekonomiska läget antagit en jävligt mörkbrun nyans.
Sponsorerna hade förmodligen varit betydligt sugnare på en 'låt-oss-värva-spets'-kampanj. Att man kör så här i stället är riktigt oroväckande. Och, presentationsmässigt, givetvis riktigt B.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror vi kan vara tämligen säkra på att det ekonomiska läget antagit en jävligt mörkbrun nyans.
Sponsorerna hade förmodligen varit betydligt sugnare på en 'låt-oss-värva-spets'-kampanj. Att man kör så här i stället är riktigt oroväckande. Och, presentationsmässigt, givetvis riktigt B.