Bragd-Birger: Ja det här känns lite positivt iallafall,jag tycker absolut att han är värd en chans. Bättre än en svindyr spelare för 200-300.000 i månaden som inte leverar förra gången han var här så visade han hjärta iallafall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
är värd en chans.
Bättre än en svindyr spelare för 200-300.000 i månaden som inte leverar
förra gången han var här så visade han hjärta iallafall.