Inlägg: 1220072
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
Hahl Bundy: Dyngtorsk, är det en fisk med magsjuka? Men de där Luleå är väl ingenting nu när Anders Nilsson får vara båsdörrsöppnare i Kanada.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
Hahl Bundy:
Och du är på ditt alldeles utmärkta humör som vanligt ser jag :-)
Och du är på ditt alldeles utmärkta humör som vanligt ser jag :-)
Allt annat än dyngtorsk är positivt.
Nej, det är det inte men man kan se det så.
Så nu vet ni det i värdelöst vetande.