1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1221702

Sv: Hejarklacksramsa
T T: Med betoning på att komma över micken ;) Nej men det där var tider det. Tycker klacken och stämningen var bättre förr. Men med 4-5 nya ramsor så kan det kanske vända. Tycker att det är färre ramsor nu än tidigare, och förr var det ju inte direkt nytänkande heller.

Svarskommentarer

Sv: Hejarklacksramsa
Skarin: Jag drar ju igång en hel del ramsor nu för tiden.. Men när jag väl står där får man helt jäkla kramp i huvudet.. Kommer in på något känns det som, får ta och skriva upp dom..

Annars så tycker jag folk måste bli bättre på att sjunga också (Omöjligt i mycket fall...) och inte bara stå där och klappa händerna i 60 min

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...