1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1223143

Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Du grabben...det är knappast supportrarna som sitter hemma i nån större utsträckning när det är hemmamatch. Det finns supportrar, och så finns det helt vanlig publik. Supportrarna kommer mer eller mindre oavsett underhållningsvärde men övriga går för festen och kvalitén. Och stannar följdaktligen hemma när produkten försämras och underhållningen med den.

Så mitt svar till dig är glasklart; Timrås klubbledning är mest sniken.

Inget snack!

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: O jag som trodde supportrarna stannade hemma för att läsa St-bloggen,.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jo, snittet har gått ner med hela 300 pers trots att spelet långa stunder varit total katastrof. Dessutom har stämningen vad jag förstår överlag varit bra. Inte läge att gnälla på publiken.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer