RocknRolf2: Timrå ligger pyrt till i tabellen, serien är inne i en intensiv och avgörande period där vår fortsatta ES-existens om inte avgörs så iaf kraftigt sätts på spel.
Det är nu det gäller!
Inför morgondagen saknas 5 viktiga spelare....utöver Lander och MPS.
Då hittar jag inget annat ord än SNIKET när klubben agerar som de gör. Skulle nästan kunna drista mig till att kalla det en smärre skandal också. Inkompetent är det hur som helst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är nu det gäller!
Inför morgondagen saknas 5 viktiga spelare....utöver Lander och MPS.
Då hittar jag inget annat ord än SNIKET när klubben agerar som de gör. Skulle nästan kunna drista mig till att kalla det en smärre skandal också. Inkompetent är det hur som helst.
Redigerad kommentar