Inlägg: 1223244
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2:
Exakt! Det går fort att rasera ett förtroende, desto längre tid tar det att bygga upp igen. Publiken är less på alla genomklappningar.
Exakt! Det går fort att rasera ett förtroende, desto längre tid tar det att bygga upp igen. Publiken är less på alla genomklappningar.
Jag tror inte heller att någon har haft den tankekedjan, men jag tror att folk hade mer pengar och roligare på matcherna 05/06 för att Timrå spelade bättre hockey och tog mer poäng. Den här säsongen tappade man publik snabbt för att inledningen är den sämsta någonsin sedan vi gick upp. Första 20 omgångarna såg vi plattmatch efter plattmatch, ett debacle till och med värre än det ifjol, och spelet var så dåligt att vem som helst blev gråhårig på kuppen. En sådan inledning sätter liksom sin prägel på hela säsongen. Ifjol hade vi ett motsvarande lyft som i nov/dec, men sedan var man helt okej efter nyår, man sög inte totalt som nu utan var med i racet om slutspel. Där har du dina 300.