1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1223286

Sv: Apropå nånting...
Laken: DET skriver jag under på..... största misstaget klubbledningen kan göra efter denna säsong är att förlänga kontraktet med Challe.... får vi hit en ny tränare till nästa säsong så ser åtminstånde jag lite hopp för framtiden.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Exakt. Innan Timrå tar hit nästa tränare måste man kolla noggrant vad han har för hockeyfilosofi. Hockey ska vara underhållning!

Timrå IK:s hela framgång när vi gick upp och åren därefter byggde på att vi utmanade de etablerade lagen med en offensiv och frejdighet (även på bortaplan) de vart överraskade av.

Timrå IK ska spela "Timrå-hockey"! Inte något annat skit!

Spelar man tråkig hockey och dessutom förlorar ofta - tacka f-n för att publiken sviker!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...