JimmyH: Ursäkta, jag tittade fel på säsong. 5400 i snitt ifjol alltså, imponerande med tanke på hur det såg ut. Ja, den slutsatsen kan man dra.
Den största anledningen till att man fortsätter att gå med förlust för andra säsongen i rad är att man startar med för dåliga lag. Anledningen till det är hur man spenderar pengarna på försäsongen, men det vill du inte diskutera och min åsikt om silly vet du redan. Jag säger bara att vi är det lag som får minst valuta för pengarna i hela serien. Så länge det är så räcker det inte på långa vägar med att höja snittet med några hundra igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Den största anledningen till att man fortsätter att gå med förlust för andra säsongen i rad är att man startar med för dåliga lag. Anledningen till det är hur man spenderar pengarna på försäsongen, men det vill du inte diskutera och min åsikt om silly vet du redan. Jag säger bara att vi är det lag som får minst valuta för pengarna i hela serien. Så länge det är så räcker det inte på långa vägar med att höja snittet med några hundra igen.
Redigerad kommentar