El Maco: Var det inte Manderville som kom direkt från midlanda inför sin första match i Timrå IK, om det inte var han så var det någon av de andra kanadensarna som spelat för något år sedan, och premiären blev en kanon succe.
Jag vill minnas att det var mot Modo och Manderville fick dessutom lägga en straff, och blev direkt helgon förklarad.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag vill minnas att det var mot Modo och Manderville fick dessutom lägga en straff, och blev direkt helgon förklarad.