1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1224238

Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Mycket bra skrivet!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy och Macahan: Tack för det. Nu klarar jag inte av att klura ihop några fler bra inlägg för kvällen. Det kan bero på div. alkoholhaltiga drycker =)

Jag kan summera det så här: Vill Timrå IK har mer pengar av mig så får dom nog höja underhållningsvärdet. Ångestbudgeten kan jag inte öka på något mer dels för mig själv och min familjs välbefinnande.

Sv: Apropå nånting...
"Vargen kommer" har man läst i GB'n från och till i 3-4 år nu. Brukar vanligtvis inte springa till för att undsätta några får utan tvärtom säga att jag ser f#% ingen varg, men nu är jag fundersam... är vargen här nu?

I morgon kanske han kommer i skepnad av en Ulvestad.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer