Skarin: "Sämsta säsongen sedan.....1978..... Eller hur var det nu?" Vet väl inte det jag. En säsong med idel förluster i ES måste väl ändå vara snäppet högre än detsamma i Div 1 Norra och missa både Kvalserie och Play Off. har ju varit ett antal sådana.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Sämsta säsongen sedan.....1978..... Eller hur var det nu?"
Vet väl inte det jag.
En säsong med idel förluster i ES måste väl ändå vara snäppet högre än detsamma i Div 1 Norra och missa både Kvalserie och Play Off. har ju varit ett antal sådana.