Skarin: Jag väntar fortfarande på en ny inbjudan från marknadschefen till tiggerimötet: Timrå IK till slutspel.
Man blir tårögd när man tänker på hela soppan Timrå IK ano 09-10.
Tror väldigt många sponsorer kommer att säga tack men nej tack inför nästa säsong, den utlovade middagen med laget lyser också fortfarande med sin frånvaro, dom törs väl inte ställa Challe mot väggen inför alla sponsorer en gång till, han blev ju nästan hängd i fjol vad skulle hända iår???
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man blir tårögd när man tänker på hela soppan Timrå IK ano 09-10.
Tror väldigt många sponsorer kommer att säga tack men nej tack inför nästa säsong, den utlovade middagen med laget lyser också fortfarande med sin frånvaro, dom törs väl inte ställa Challe mot väggen inför alla sponsorer en gång till, han blev ju nästan hängd i fjol vad skulle hända iår???