1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1225636

Sv: Apropå nånting...
Nån fler som hört att Marcus Sjöberg funderar på comeback i TIK?.... han skulle visst täcka upp några matcher tills vi har fullt manskap på forwardsidan igen.....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Däremot inbillar jag mig att Micke Lind skulle kunna kliva in rakt från pensionen och utklassa Corso i centerspelet vilket säger en del om vår gode förstecenter.

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Nej, däremot att "Bölla" är på gång som släpande center. Linkan sägar " han har funnits på min lista i 28 år och kommer att bli en överraskning för många med sin energi. TJ säger "Han finns redan idag i vår organisation så inkörsperioden är kort och det bästa av allt är att han inte kostar något extra"

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer