1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614905 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 122692

Sv: Underbart....
Amb-41: Uppgifter efter MODO-matchen från en överordnad förkunnade att Timrå gick in och spelade mer eller mindre på resultatet i tredje perioden och gjorde det mycket bra. Är det samma tendens ikväll? Kan man hålla Färjestads skott strax innanför blålinjen samtidigt som Kapanen ges fri sikt?