Kattgubben: Nej, inte obligatorisk närvaro men det är den svåraste kursen på hela programmet och alla som läst kursen förut säger att man är typ körd om man missar föreläsningarna. Så jag får nog tyvärr hoppa över denna gång. Tur att det inte är så långt till E ON så alla hemmamatcher hinner jag i alla fall med.
Alla som åker upp: Hoppas ni får grymt skoj. Undvika kvalserien - självklart! Slutspel - chansen finns! Hoppa på tåget, för nu åker vi!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Alla som åker upp: Hoppas ni får grymt skoj. Undvika kvalserien - självklart! Slutspel - chansen finns! Hoppa på tåget, för nu åker vi!