Snelhest131: Nu är det ju alltid lättare att dra till med det som har rullat år ut o år in. Nya sånger (ramsor) behöver övas, gör det på bussresan i samband med ölintaget (inte bara ölintag). När det sitter kommer fler o fler att haka på. Men kan man inget då blir det samma gamla hederliga ramsor. Som inte är dåliga, men det känns lite tamt i längden.
Järnkaminerna krossar ju allt o alla på hovet. Vi kan det oxå eftersom vi har bättre sittplatspublik, vi behöver bara utvecklas o jag tycker faktiskt att vi är på väg åt rätt håll.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nya sånger (ramsor) behöver övas, gör det på bussresan i samband med ölintaget (inte bara ölintag).
När det sitter kommer fler o fler att haka på. Men kan man inget då blir det samma gamla hederliga ramsor.
Som inte är dåliga, men det känns lite tamt i längden.
Järnkaminerna krossar ju allt o alla på hovet.
Vi kan det oxå eftersom vi har bättre sittplatspublik, vi behöver bara utvecklas o jag tycker faktiskt att vi är på väg åt rätt håll.