Jockz: Ja den där skrev jag ju ut på papper och delade ut i klacken tillsammans med andra vid 2 tillfällen i höstas. Tänkte att det kanske skulle gå in i nån skalle i alla fall, men icke då :-D
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ja den där skrev jag ju ut på papper och delade ut i klacken tillsammans med andra vid 2 tillfällen i höstas.
Tänkte att det kanske skulle gå in i nån skalle i alla fall, men icke då :-D