1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1230556

Sv: Apropå nånting...
Avsiktlig fördröjning av spelet brukar det Hagos gjorde där kallas.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hoppas SSK och Rögle torskar, för vi har inget att göra i ett slutspel, absolut ingenting, ALLA VÄNDER NEGATIVA TRENDER MOT OSS vi är helt enkelt för dåliga, det är bara att inse.

Denna säsong är körd, att hålla på med snack om slutspel är bara patetiskt av tränarna och ledning, då har man jävligt dålig självinsikt. Nu är det bara att fixa ingemannsland, inget annat gäller. Sen är det självransaka i ledningen och i trupp till nästa år, men det en självransaka i ledningen räknar jag inte med.

Sv: Apropå nånting...
Blä vad surt. Den här förlusten hade vi kunnat undvika genom att inte stå och drömma i periodstarterna. Ett rent bistånd till SAIK

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer