Inlägg: 1230866
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse:
Läs Ambroos blogg! Han satt mindre än två meter från Linkan. Han som i höstas sa.
"- – Jag kan sticka ut näsan och säga att vi fått det vi velat ha,"
så är det skandal att inte ingripa och göra något, tyvärr är inte detta första gången det kommer signaler om att det inte står rätt till i omklädningsrummet. Sedan vore det det bra att få verifierat det som Linkan påstås ha sagt på läktaren, för stsämmer det är vi myckat nära en härdsmälta eller en ny tränare.......