1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1231128

Sv: Apropå nånting...
Anonymous: fanns 2 stora jävla ÅH NEEEEJ för 3 år sen...det var då man fick höra att Timrå skulle ta in Sundsvall hocky tidigare sportchef..och en dryg travnörd från jyyyrgårn som tränare...då fick jag onda aningar att det här skutan kommer sjunka sakta medn säkert ner till allsvenskan ...och förmodligen kanske är det de som e meningen med den här seglatsen...att i framtiden är det Sundsvall hocky som gäller...man vet aldrig vad gubbarna har i tanken...men de skulle inte förvåna mej ett smack...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
purpleburn: Ambroo skrev igår kväll en mycket kontroversiell blogg. Jag kan inte hitta den nu. Är den censurerad, borttagen ? av vem ? Varför ? eller gör jag något fel ?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...