Hahl Bundy: Ja visst ska vi sköta vår förening som genierna uppe i Umeå gör med sina. Satsar till tusen, skit i budget och allt sånt. Här ska det satsas. När det inte går så bra som väntat så sitter klubben där i skiten för att man totalt ignorerade allt vad heter budget osv.
Visst finns det saker att klaga på men vad gäller TJ så verkar det ända jag har hört i form av gnäll ha att göra med att han är "snål". Dvs han satsar för lite. Det i mina ögon har att göra med att TIK har en relativt liten budget i Elitserien..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Visst finns det saker att klaga på men vad gäller TJ så verkar det ända jag har hört i form av gnäll ha att göra med att han är "snål". Dvs han satsar för lite. Det i mina ögon har att göra med att TIK har en relativt liten budget i Elitserien..