1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1231693

Sv: Apropå nånting...

RocknRolf2: Håller med.,,  Har man ambition att förlänga med nr 19 , så måste nått göras fort på Sportchefsfronten. Linkan måste bort, så är det bara, gärna före Challe. Och då vill jag inte se Challe som tränare nästa år.

 Hur Hynnings kontrakt ser ut "Vem som kan bryta" vet jag inte, men även där bör man nog tänka sig för en extra gång.

Nr 7,11,14,19,24 får gärna spela i andra lag nästa år.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RTS: Ni glömmer en av årets tveklöst sämsta spelare, om inte så åtminstone timrå ik anno 09/10's absolut sämst tränade. Moe, den killen måste verkligen bort från klubben. Ett klubbyte känns som ett steg i rätt riktning för honom här är han alltför bekväm och Ni(inte jag) supportrar hyllar honom i vått och torrt (alltför hemmablinda).

Sv: Apropå nånting...
RTS: Såg 24 an i Sundsvalls dress igår. Fy fan man sitter ju å skäms....

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer