1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1231808

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Hallin sa till mig att han ville spela gratis i Timrå!! Värva!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Någonting säger mig att jag kommer att se FRUKTANSVÄRT mycket NHL nästa säsong. Skogs, Moe, Karlsson och Hynning får gärna överbevisa mig på den punkten. Sänder förresten tv4-sport i HD? Slipper jag Lundh som expertkommentator i kvalserien? Spelar Karlberg fortfarande i Leksand?

Vem som kommer att coacha oss i kvalserien? Äääh kom igen nu, vad jag vill veta är om Mora tekniskt sett bara har två icke eu-spelare, om fotskadan på Lakers andramålvakt går att försämra med en välriktad slashing, om Almtuna spelar på uterink eller om det öht. kommer att släppas biljetter till Leksands bortasupport i Eon...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer