mikenomad: Det är ju så att denna säsong är INTE bra (än så länge) är det bäst att tillägga, antar jag. Varje gång man får hoppet åter o börjar tänka positivt som jag för nån vecka sen, vad har man för det? Man är ju bräckligare i psyket, än farmors kristallkaraff från 1894.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Varje gång man får hoppet åter o börjar tänka positivt som jag för nån vecka sen, vad har man för det?
Man är ju bräckligare i psyket, än farmors kristallkaraff från 1894.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar