Årsmöte i augusti, eller är jag ute och cyklar nu? Det känns iofs som om jag kommer att kasta bort 300.- för att få göra min röst hörd där ute men det kan jag ta.
Misstroendeomröstning mot rådande styrelse är något jag kommer att proklamera!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Misstroendeomröstning mot rådande styrelse är något jag kommer att proklamera!