RTS: Bra skrivit! Håller med dig till 100%... - Tyvärr tror jag vi får inrikta oss på kvalserien och där är vi inte bättre än Rögle och toppskiktet i allsvenskan...
- Räddningen är att värva en back av kaliber, typ Lehtonen samt en tuff och småful forward som kan skapa utrymme för dom "minilirare" vi tyvärr har framåt.
Detta räcker för att hålla Rögle och Södertälje bakom oss, något annat är inte att räkna med. Men att slippa en kvalserie är som att dra högsta vinsten denna säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
- Tyvärr tror jag vi får inrikta oss på kvalserien och där är vi inte bättre än Rögle och toppskiktet i allsvenskan...
- Räddningen är att värva en back av kaliber, typ Lehtonen samt en tuff och småful forward som kan skapa utrymme för dom "minilirare" vi tyvärr har framåt.
Detta räcker för att hålla Rögle och Södertälje bakom oss, något annat är inte att räkna med. Men att slippa en kvalserie är som att dra högsta vinsten denna säsong.