Jag tror inte vi kommer att få se ett enda till nyförvärv! Det är en tidsfråga innan ytterligare en back blir skadad/sjuk och då står vi där på 4 backar... Jag har så smått börjat acceptera faktum, vi åker ur. Och på något sätt så känns det ganska bra, att acceptera verkligheten som den ser ut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är en tidsfråga innan ytterligare en back blir skadad/sjuk och då står vi där på 4 backar...
Jag har så smått börjat acceptera faktum, vi åker ur. Och på något sätt så känns det ganska bra, att acceptera verkligheten som den ser ut.
Här kommer vi - Kvalserien!