Laken: jag tror dock inte på att alla 8 millar går direkt till spelarbudgeten. En del kanske går till juniorsidan t.ex.
Inlägg: 1242159
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix:
I modos fall kanske de kan lägga en slant på att tvätta munnen på sina supportrar.
De är snart i en klass för sig, tom. bobbarna och Lule ligger efter senaste mötet i eon, jag menar vem kommer på en ramsa som säger att kuben är en h**a?
Misstänker att det är de taniga utan tröjjor som Wikegård skrattade åt för ett tag sen;)
I modos fall kanske de kan lägga en slant på att tvätta munnen på sina supportrar.
De är snart i en klass för sig, tom. bobbarna och Lule ligger efter senaste mötet i eon, jag menar vem kommer på en ramsa som säger att kuben är en h**a?
Misstänker att det är de taniga utan tröjjor som Wikegård skrattade åt för ett tag sen;)