Frella: Brynäs kan ju dras med rejält i denna strid även fast det ser säkert ut nu, men dom har några tuffa lag.
Timrå - vi jagar slutspel
HV71 - vill ha 1:a platsen och komma iform när det bara är 3 matcher kvar
Linköping - vill ha 1:a platsen (vinner HV matchen innan blir det ett ännu jobbigare LHC) och vill även dom komma iform - alltså inge aka modo kross
Skellefteå - absolut sista matchen, hitta formen, dock så brukar SAIK torka borta mot Brynäs har jag fått en känsla av.
Så lek med tanken vi har 67P vinst mot brynäs så har vi 70P och dom 75P, dom kanske lyckas vinna 1 av de tre sista mot ex SAIK då har dom 78P. Vinner vi allt som e kvar så har vi 79P, hihihi Vi ska peta ner bruuunäs!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå - vi jagar slutspel
HV71 - vill ha 1:a platsen och komma iform när det bara är 3 matcher kvar
Linköping - vill ha 1:a platsen (vinner HV matchen innan blir det ett ännu jobbigare LHC) och vill även dom komma iform - alltså inge aka modo kross
Skellefteå - absolut sista matchen, hitta formen, dock så brukar SAIK torka borta mot Brynäs har jag fått en känsla av.
Så lek med tanken vi har 67P vinst mot brynäs så har vi 70P och dom 75P, dom kanske lyckas vinna 1 av de tre sista mot ex SAIK då har dom 78P. Vinner vi allt som e kvar så har vi 79P, hihihi Vi ska peta ner bruuunäs!